Реклама

molli

У черзі, як у пеклі. Черкаський ЦНАП поринає у скаргах

погано
Відвідувачі ЦНАПу “погано” оцінюють роботу установи

Черкащани в соціальних мережах скаржаться на черги в Центрі надання адміністративних послуг. Через надання ЦНАПу нових повноважень обслуговування сповільнилось – людям доводиться стояти в чергах мало не півдня.

“Черкаський ЦНАП такими темпами зовсім скоро стане найгіршим в Україні”, – так коментує свій похід в установу черкаський активіст Сергій Слинько.

У “Фейсбуці” він описує, що викликало в нього обурення.

“Два тижні ходжу туди, щоб зареєструвати кооператив: бланків немає, зразків їх заповнення теж, до того ж гігантські черги… Вчора чекав біля екрану майже 4 години своєї черги. Одного дня документи провірили і сказали скрізь понаписувати розмір статутного фонду 00,00 грн, іншого – сказали нічого не писати в пустих ячейках, третього дня не сподобалося моє скорочення “вул.” і відправили додому передруковувати форми і переписувати всі листки заявки вручну друкованими літерами з словом “вулиця”. І так без кінця і краю…”, – обурюється Сергій.

“Сьогодні взагалі не хотіли приймати документи, бо моя черга прийшла після часу дня. Після сварки таки згодилися, що мають їх приймати до 15:00. Після години очікування у напівпустому ЦНАПі близько 14:00 мій номер таки висвітився на екрані. Працівник ЦНАПу у спортивному костюмі взяв документи і сказав, що їх перевірять лише в вівторок і попросив лишити мій номер телефону, обіцяв, що мені подзвонять і скажуть, що там не так”, – додає активіст.

На його переконання, проблему можна виправити, просто надавши бланки та зразки їхнього заповнення.

“Це зекономить час працівників ЦНАПу, які не будуть по 10 раз вивчати документи, а людям відпаде потреба приходити туди по 10 раз, що зменшить черги. Відвідуваність ЦНАПу 400-500 черкащан щодня”, – констатує Сергій Слинько.

Черга за номером зранку
Черга за номером зранку

Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко в коментарях до допису зазначив, що візьме інформацію до відома. А от його попередник – екс-мер Сергій Одарич – побачив у таких діях корупційну складову.

“Черги самі по собі не з’являються. Значить, десь уже є той, хто “прискорить” вирішення Вашого питання за “помірковану” плату”, – переконаний Одарич.

Звертає увагу на проблему і колишній керуючий справами міськради Микола Кудрявцев. Саме він за часів мерства Одарича опікувався ЦНАПом.

цнап

У мерії визнають, що у ЦНАПі справді збільшились черги. За словами директора департаменту управління та юридичного забезпечення Володимира Шабанова, черги у ЦНАПі пов’язані з передачею органу місцевого самоврядування частини повноважень міграційної служби та управління юстиції. Йдеться, зокрема, про функції з реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав та суб’єктів підприємницької діяльності.

У мерії твердять, що ситуацію із чергами врегульовуватимуть. І все це - лише питання часу
У мерії твердять, що ситуацію із чергами врегульовуватимуть. І все це – лише питання часу

Чиновник додає: наприкінці березня міська рада своїм рішенням уже збільшила кількість реєстраторів на 10 осіб.

– У зв’язку з тим, що це нові для них функції, їм необхідний деякий час для того, щоб вивчити відповідну нормативно-правову базу. Через збільшення повноважень і виникають проблеми під час прийняття документів та створюється черга, – каже Володимир Шабанов. – Звісно, черги створюються й через людський фактор, адже потрібен час для опрацювання документів, часто їх здають із помилками, відвідувачам доводиться переробляти їх. Чи будемо ми збільшувати кількість адміністраторів у штаті, залежатиме від ситуації. Якщо такі ж проблеми з чергами будуть і далі, звісно, ми ставитимемо питання щодо збільшення чисельності працівників у ЦНАПі перед депутатами міської ради. До слова, на сесію, яка відбудеться в п’ятницю виноситься питання про збільшення чисельності на вісім штатних одиниць департаменту організаційного забезпечення, управління якого й надає реєстраційні послуги.

3
Коментарі

avatar
3 Теми коментарів
0 Відповідь по темі
0 RSS
 
Вподобаний коментар
Популярний коментар
2 Коментарі автора
ОксанаЮліяВладимир. Нещодавні автори
Оксана
Оксана

Отримала талончик… 206. а на табло визивали навіть 280,а я все чекакла…. Навіщо ці номерки якщо черга не по ним?!

Юлія
Юлія

Це жах !!!простояла в черзі 4 години!з 25 робочих віконнць -працювало 4 людини!не було де сісти,весь час просто стояла!потім пішла,бо часу чекати не було!

Владимир.
Владимир.

“Через надання ЦНАПу нових повноважень обслуговування сповільнилось ” та нет, там ЖОПА!!!! Во первых, закрыли единственное отделение банка, теперь чтобы платить нужно бежать за два квартала, те кто не знают куда платить, занимают очередь и пол дня убивают чтобы узнать, что реквизиты можно было взять не рецепшине!!!! Во вторых, чтобы забрать уже готовые документы, нужно опять отстоять день!!!!! в очереди, реально бред!!!!! В третьих, почему при 30(тридцати!!) рабочих местах, работает половина???? Могу продолжить….

Реклама

Реклама