Реклама

molli

Діджиталізація бізнесу у Черкасах: чи є в цьому сенс?

Термін «діджиталізація» хоч і складно вимовляється, але вже став відомим на рівні усієї країни у вигляді проекту «держава у смарфоні». Більш зрозумілішим синонімом є слово «оцифровування», що являє собою процес переведення інформації у цифрому форму.

Агенція РостМедіа розпочинає інформаційний проект на сторінках сайту ІНФОМІСТ, що допоможе підприємцям Черкащини чітко зрозуміти всі аспекти діджіталу, обрати правильну стратегію просування в інтернет та отримати максимум від наявних інструментів.

Інше питання – чи є взагалі сенс вивчати діджітал у Черкасах?

Давайте подивимось на факти:

За даними міжнародної агенції онлайн-досліджень Gemius, станом на літо 2019 року у Черкасах активні 260 тисяч унікальних користувачів інтернету, що складає 94% усього населення міста. А вже серед вікової групи 18-54 доля користувачів інтернету досягає 100%. Дослідницька компанія KANTAR надає більш глибші дані: майже 90% усіх користувачів інтернету віком до 40 років виходять у мережу через смартфон. На кожному з них встановлені додатки viber, браузер Chrome, YouTube, Facebook та Gmail.

Тож висновок логічний: якщо про ваш бізнес немає інформації в мережі, то чи існує ваш бізнес взагалі?

Перевірити теорію досить просто – задайте у пошуці Google назву вашої компанії. Що ви побачите? У кращому випадку буде відображена мапа з вашим офісом та посилання на сайт. У гіршому – реклама конкурентів та негативні відгуки з карт google.

Тож з чого починається діджіталізація? Перш за все це ваш офіційний сайт. У наступних матеріалах ми детально розглянемо обов’язкові атрибути якісного сайту, поділимося інструментами оцінки та варіантами створення.

Наступним етапом інтеграції у мережу є перевірка та приведення до ладу інформації про ваш бізнес на Google Картах. Як правило, google розміщує інформацію на картах з різних довідкових джерел, де дані не повні або помилкові. Тож радимо отримати доступ до вашого кабінету через інструмент Мій бізнес: знайдіть ваш офіс чи магазин на картах Google, відкрийте картку об’єкту, натисніть посилання «це ваша компанія?» та слідуйте інструкціям. Після отримання доступу внесіть всі важливі дані про ваш бізнес, додайте фотографії, час роботи та посилання на сайт. Регулярно перевіряйте картку об’єкту на предмет відгуків та надавайте розгорнуті коментарі у випадку негативу.

У наступному матеріалі ми перейдемо до поняття діджітал-стратегії та розглянемо які є найефективніші канали комунікації в інтернет.

 

 

Коментарі

avatar

Реклама

Реклама