Які маршрути роблять безкоштовні пересадки (список зупинок)

31.07.2015, 13:34

marshrutki

Безкоштовні пересадки здійснюються між маршрутами №8, 21, 26 , 27 в будь-якому напрямку на таких пересадочних зупинках:

• Зупинка «Гоголя» по вулиці Смілянській ;
• Зупинка «Центр Дитячої та юнацької творчості» (ЦДЮТ) по вулиці Смілянській;
• Зупинка «Соборна площа» по бульвару Шевченка;
• Зупинка «Першотравневий парк» по вулиці Ільїна;
• Зупинка «Стадіон» по вулиці Смілянській;
• Зупинки на перехресті Чехова – Петровського.

«Єдиний транспортний простір» створений для мінімізації витрат пасажирів на проїзд громадським транспортом в місті Черкаси.

Головна мета програми – створення зручної транспортної мережі, в якій кожен пасажир має можливість доїхати в будь-яку частину міста за одну вартість проїзду.
Не зважаючи на відносно велику кількість громадського транспорту в нашому місті, значна частина жителів все одно витрачає вдвічі більше коштів для проїзду в громадському транспорті через відсутність прямих маршрутів до потрібних їм місць.

Тож ПАТ «Черкасиавтотранс» пропонує для вирішення цієї проблеми використовується метод безкоштовних пересадок між маршрутами на пересадочних зупинках. Тобто, пасажир в одному автобусі оплачує проїзд, а в іншому їде безкоштовно. Впровадження даної програми суттєво покращить якість перевезень пасажирів і зробить громадський транспорт більш фінансово доступним для пасажирів, передусім для малозабезпечених верств населення.

Попутно вирішується питання перенасиченості громадського транспорту на дорогах міста. В «Єдиному транспортному просторі» розширення маршрутної мережі здійснюється без впровадження значної кількості нових маршрутів та збільшення обслуговуючого транспорту.

Програма «Єдиний транспортний простір» має соціальне спрямування і на сьогодні не має аналогів в Україні.

Безкоштовна пересадка здійснюється за наявності діючого «Пересадочного квитка».

Час на безкоштовну пересадку не більше 30 хв. від часу, вказаному в «Пересадочному квитку».

Заборонена пересадка між автобусами одного і того ж маршруту.

1699

Створені зв’язки діючих маршрутів (пересадочні маршрути) знімають багато проблемних питань у забезпеченні міста транспортом. Як в частині забезпечення попиту жителів, так і в частині зменшення кількості обслуговуючого місто транспорту.

В «Єдиному транспортному просторі» всіма можливими зв’язками з’єднані між собою спальні та промислові райони, державні, освітні, соціальні, комерційні установи, що знаходяться на вулицях Сурікова, Проспект Хіміків, Громова, бульвар Шевченка, Мендєлєєва, Гагаріна, Героїв Сталінграду, Героїв Дніпра, Козацька, Вербовецького, Чехова, Петровського, Смілянська та прилеглих до них вулицях.

Для забезпечення вищевказаних сполучень місту потрібно було б додатково задіяти 162 автобуси. А фактично всі ці маршрути обслуговуються чотирма діючими маршрутами.

Наразі програма «Пересадочний квиток», попередниця «Єдиного транспортного простору», щоденно обслуговує близько 5 тисяч містян. Враховуючи те, що кожен день пересадочним квитком користуються не одні і ті ж люди, то необхідність у наявності такої соціальної програми зараз існує у 12-14 тисяч жителів, або 5% від населення Черкас.

Черкаси обслуговує всього 28 автобусних маршрутів, впровадження «Єдиного транспортного простору» дасть збільшення маршрутної мережі на 60% вже сьогодні без збільшення кількості обслуговуючого маршрутну мережу транспорту.

Для прикладу, якщо в «Єдиний транспортний простір» входитимуть 5 діючих маршрутів, то кількість пересадочних маршрутів збільшиться до 31, що дасть збільшення маршрутної мережі в два рази. 6 діючих маршрутів в «Єдиному транспортному просторі» дають 49 пересадочних маршрутів та збільшення маршрутної мережі 2,75 рази. 7 діючих маршрутів – це 71 пересадочний маршрут та збільшення маршрутної мережі більше ніж в 3 рази.

«Єдиний транспортний простір» дасть можливість тисячам черкащан ефективно використовувати свої кошти та не платити подвійну вартість проїзду.

Крім соціального ефекту «Єдиний транспортний простір» має ще й іміджеву складову міста, адже одним із критеріїв комфортності проживання у тому чи іншому місті є розвиненість та комфортність громадського транспорту.

У нас є шанс зробити громадський транспорт в Черкасах зручнішим та привабливішим для черкащан і гостей міста.

6 коментарів

Залишити відповідь

  • Сегодня первый раз решила воспользоваться пересадочным талоном (выписан в 14.17)и напоролась на грубость кондуктора маршрута №8 ГН 02-61 АА, которая на повышенных тонах начала обязывать меня оплатить проезд. Я попыталась ей объяснить, что я не знала об особенностях применения пересадочного талона(я по незнанию вышла с №21 на Драмтеатре, а не на Гоголя), но дело не в 3 рублях которые мне было дешевле заплатить, а в испорченном настроении.Я думаю даже при дефиците кадров такие совковые кондуктора не нужны. И если я по незнанию не соблюла условия , что дают мне право бесплатного проезда – можно спокойно объяснить и в итоге у Вас выручка, а у меня хорошее о Вас впечатление.

    • Наташа,дело не в кодукторах,-хотя их иногда тоже нужно учить правилам хорошего тона,-а в чиновниках,которые,кстати,должны отвечать на “відгуки” пассажиров…

  • Все не з того краю почали робить. Запровадите проїздні квитки – абонементи – щоб вони були в місяць дешевші, ніж сума, яку сплачують за проїзд кожного разу. Поділіть місто на цінові сектори – наприклад, чим далі від свого сектору – тим дорожче і тд. Приберіть кондукторів з ліній, а на їх місце поставте тих, хто провіряє проїздні критки і штрафує, якшо квитка немає з собою.

  • 26 автобус “виганяє” пасажирів на обласній лікарні,а слідує до пансіонату; 4 автобус також слідує до пансіонату і пасажирів не “виганяє” на обласній лікарні,-мабуть,треба писати у Верховну Раду,хоча…!

  • “Пересадочная идея” -спасибо инициаторам! Но почему я не могу пересесть на остановку раньше или позже-кому от этого “холодно или жарко”,кроме меня с нотацией от кондуктора и испорченным настроением?