“Усі сприймають нас як колишню частину Росії”, – власник підприємства-переселенця на інвестфорумі

12.10.2017, 11:38

На першій панелі Черкаського міжнародного бізнес-форуму говорили про можливості розвитку експорту.

За словами заступника міністра економічного розвитку і торгівлі України Наталії Микольської, бізнес має користуватися можливостями, які надає міністерство.

– Дайте нам зворотній зв’язок, поясніть, чого вам не вистачає. Нам важлива комунікація! Використовуйте інформацію, яка є на сайті Мінекономіки розвитку, будьте на зв’язку, запитуйте, що не зрозуміли, не випадайте із комунікації, – закликала Микольська.

Також під час панелі Мар’яна Каганяк презентувала Export Promotion Office. Цей офіс нині надає низку послуг експортерам.

– Ми допомагаємо українському бізнесу виходити на міжнародні ринки. Ми є консультантами, надаємо низку послуг для бізнесу. Незабаром ми презентуємо освітню програму “Експортна революція”, – розповіла керівник Export Promotion Office Мар’яна Каганяк.

Export Promotion Office – це і освітні послуги, консультації для бізнесу, пошук партнерів, сприяння виходу на закордонні ринки тощо.

– Закликаю вас виробляти, експортувати та заробляти. Ми можемо собі посприяти. Користуйтеся інструментами, які допоможуть стати вам більш успішнішими, – насамкінець наголосила Каганяк.

Натомість директор компанії “Chemical Elements Ukraine” Ілля Леоненко висловив думку, що українському бізнесу не вистачає амбіцій.

– Я зіштовхнувся із проблемою, що нас, українців, ніхто не знає. Усі сприймають нас як колишню частину Росії. Ви (українські бізнесмени – ред.) робите велику роботу, продовжуйте крутити педалі ще швидше, – сказав Леоненко.

Він також порушив тему конкуренції. За його словами, за кордоном ніхто не збирається бізнесу поступатися своїм місцем.

– Стратегічні речі – це супер. Але коли починається операційний рівень, то тут виникають проблеми, ми розпадаємось на деталі. Бо не у всіх вистачить терпіння пройти цей шлях, – заявив власник підприємства-переселенця Ілля Леоненко.

Він вважає, що потрібно гучно про себе заявляти, вірити у свій продукт, адже нині в українського бізнесу є комплекс, що їхній товар гірший за імпортний. Насправді, за його словами, наші товари часто можуть похвалитися набагато кращою якістю.

Як повідомляв “ІнфоМІСТ”, 15 черкаських компаній опинилися у сотні серед інвестиційно привабливих.

0 коментарів

Залишити відповідь