У Черкаській ОДА роз’яснили, коли почнуть ремонтувати дороги місцевого значення

06.04.2018, 9:20

На ремонт доріг місцевого значення спрямують 391 млн грн. Допускається використання до 20% цієї суми на дороги комунальної власності. Про це під час наради у Черкаській обласній державній адміністрації начальник управління транспорту, дорожнього господарства та оборонно-промислового комплексу Сергій Чубань. 

Однак використати їх зможуть після передбачених законодавством процедур: проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника підприємства-замовника та оголошення тендеру. Лише після цього можливе освоєння коштів Дорожнього фонду.

На автомобільних дорогах загального користування державного значення ураження ямковістю складає 670 тис кв м, – повідомив керівник Служби автомобільних доріг у Черкаській області  Владислав Демиденко.

– На сьогодні силами підрядної організації ДП “Черкаський облавтодор”, а також субпідрядними організаціями проводимо роботи із ліквідації ямковості. Задіяні 3 асфальтобетонні заводи: тальнівський і два уманських. В першу чергу ліквідовуємо аварійну ямковість на автомобільній дорозі міжнародного значення Київ-Одеса. Завдання Уряду – зробити це до 18 квітня. Завдання Укравтодору щодо ліквідації ямковості на дорогах національного значення – до 1 травня, регіонального – до 1 червня. З наступного тижня планується залучення ще 3 асфальтобетонних заводів для ліквідації ямковості, в першу чергу на ділянках доріг Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя та Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань, – розповів Демиденко.

Найбільш ураженими також є ділянки доріг Канів-Чигирин-Кременчук, Київ-Знам’янка (в напрямку Києва від Сміли).

Окрім цього САД в Черкаській області проводяться роботи щодо підготовки площадок для зважування. До кінця місяця окрім двох наявних, де здійснили відновлювальні роботи, планують створити ще одну – на 40-му км дороги Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань. Зараз закуповують всі необхідні для цього матеріали.

Поточні середні ремонти здійснюватимуть на ділянках доріг Київ-Знам’янка та Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка. Вже проведено тендерну процедуру на 180 млн грн, тож підрядник готовий приступити до роботи з наступного тижня.

У свою чергу керівник Управління Укртрансбезпеки в Черкаській області Володимир Завгородський  зазначив, за 2017 рік зважування проводилося на облаштованому майданчику на автодорозі М-05 Київ-Одеса. Працівники зважили більш 4 тисяч автівок, склали 396 актів, сплачено до держбюджету було 987 тис 411 грн.

Також планується проведення вагового контролю на ділянці Н-08 (Золотоніський район), Н-05.

Зза січень – березень 2018 року:
– кількість перевірених транспортних засобів – 5056;
– кількість виявлених порушень законодавства у сфері автомобільного транспорту – 1102;
– сума нарахованої плати за проїзд (євро) – 9 585.
– сума сплаченої плати за проїзд (грн.) – 154 711.
– кількість нарахованих штрафних санкцій по ст. 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та ст.133 КУпАП (грн.) – 537 564.
– сплачено штрафних санкцій (грн.) – 409 432.
– разом по області сплачено штрафів та плати за проїзд дорогами (грн.) – 564 143.

Начальник управління транспорту, дорожнього господарства та оборонно-промислового комплексу Сергій Чубань нагадав, що 24 млн грн спрямували із Дорожнього фонду на ремонт комунального відрізку дороги Н-16. Замовником виступатиме державне підприємство, наразі також сформований перелік доріг, який подаватиметься в Укравтодор, Мінінфраструктури і Верховну Раду. Після того, як 15 квітня буде проведений конкурс на заміщення вакантної посади керівника цього підприємства, оголосять тендер. Лише після цього можливе використання коштів.

– Дорожня реформа сьогодні в дії, працює Дорожній фонд і надходять кошти із державного бюджету. Наше завдання – забезпечити якісним ремонтом і державні дороги, і дороги місцевого значення, – зауважив заступник голови Черкаської ОДА Костянтин Омаргалієв та попросив відповідні служби за можливості пришвидшувати темпи виконання робіт, аби “дорожніми” проблемами не спекулювали у політичній площині.

Нагадаємо, передача доріг місцевого значення в управління на місця стартувала з 1 січня 2018 року. З цього часу запрацював цільовий фонд фінансування дорожньої галузі.

Цьогоріч усі цільові джерела фінансування: акциз з вироблених в Україні та ввезених нафтопродуктів й автотранспорту, ввізного мита на нафтопродукти, транспорт та шини до нього, штрафів за порушення вагових норм великоваговиками та концесійні платежі (у разі передачі автошляхів загального користування у концесію) акумулюються в Дорожньому фонді.

Тож кошти на розвиток та утримання українських автошляхів надходять до розпорядників із спеціального фонду, а не із загального державного бюджету, як це було раніше.

0 коментарів

Залишити відповідь