У Черкасах знову зібралися наводити лад з білбордами та рекламою

15.05.2018, 7:45

У обласному центрі планують навести лад із рекламними конструкціями та змістом реклами на зовнішніх носіях.

Про це йшлося під час засідання, яке відбулося у Черкаській міській раді, інформують в прес-службі мерії.

Проблема незаконно встановлених біл-бордів у Черкасах досі залишається невирішеною. Раніше управлінню інспектування давали доручення демонтувати усі незаконні рекламні конструкції до кінця травня. Перелік усіх законних біл-бордів є у міській раді. Як зазначила заступник міського голови Людмила Бордунос, потрібно розпочати жорстку боротьбу із тими підприємцями-власниками рекламних конструкцій, які не хочуть працювати у правовому полі.

– Якщо немає рішення міськвиконкому про дозвіл на розміщення, будь-яка споруда є незаконною. Міська влада має зносити такі конструкції, а власник нехай потім доводить свою правоту у суді, — зазначила Людмила Бордунос.

– Нам треба позбутися цього Шанхаю, який зараз є у рекламній сфері Черкас, і білбордами зайнятися щільненько. Якщо управлінню інспектування потрібно, щоб міська влада продовжила термін знесення незаконних білбордів, ми продовжимо, — підкреслив заступник міського голови Юрій Ботнар.

Не тільки законність розміщення рекламних конструкцій, а й зміст реклами на носіях обговорили під час наради. Заступник міського голови Ігор Волошин звернув увагу на те, що останнім часом у Черкасах почали з’являтися білборди, зміст яких може бути образливим для громадян.

Начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Черкаської міської ради Андрій Поліщук зазначив, що органи місцевого самоврядування наразі не мають повноважень слідкувати за змістом реклами, яка розміщується на білбордах та інших міських носіях.

– Раніше це входило до повноважень спеціального органу – Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі. Після його ліквідації у 2015 році змістом реклами можуть опікуватися громадські організації та правоохоронні органи, — говорить Поліщук.

Натомість заступник міського голови Людмила Бордунос зауважила, що в цьому напрямку відділ реклами та міського середовища може співпрацювати з регіональним координатором Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Черкаській області Лесею Валяєвою. Вона має реальні важелі впливу та досвід роботи у цій сфері.

Регіональний координатор взаємодії з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Черкаській області Леся Валяєва відреагувала на факт розміщення дискримінаційної та сексистської зовнішньої реклами у центральних частинах Черкас інтернет-провайдера «Фрегат».

Про це, за її словами, спершу стало відомо від  користувачів соціальної мережі «Фейсбук», які поширили  відповідні посилання на скандальну рекламу. Після обстеження, інформація підтвердилася.

– Для ухвалення рішення щодо відкриття провадження/проведення перевірки за відповідними фактами  мною підготовлено звернення  до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. До нього додала фото рекламної конструкції та скріншоти зазначеного посту у «Фейсбуці».  Далі Уповноваженний  ВР України з прав людини має розглянути  цей лист та  ухвалює рішення щодо вжиття відповідних заходів щодо припинення поширення реклами та подальше направлення листа-реагування до Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області. Відзначу, що за кордоном речі сексистського та дискримінаційного характеру караються досить жорстко. В Україні – на порушників очікують  насамперед адміністративні стягнення. Зокрема, безпосередньо накладенням штрафних санкцій у таких випадках займається Головне управління Держпродспоживслужби у Черкаській області, – пояснила Леся Вікторівна.

А також додала, що відповідно до пункту 12 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 25.02.2016 року №26, Головне управління Держпродспоживслужби, відповідно до покладених на нього завдань, здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів реклами, приймає рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження.

0 коментарів

Залишити відповідь