У Черкасах відкрили унікальний центр, що готуватиме «агентів змін» для нової школи (фото)

21.09.2017, 12:19

Сьогодні, 21 вересня, у Черкаському обласному центрі післядипломної освіти відкрили перший в Україні центр STEM-освіти. Там навчатимуть вчителів користуватися сучасними технологіями.

Обласний центр STEM-освіти оснащений 2 кабінетами робототехніки (центр Lego-education та тренінговий центр), там розміщені ресурсний центр і навчально-тренінгова аудиторія.

Ректор інституту Наталія Чепурна наголошує, що STEM-освіта – це те, що може зацікавити дітей у навчанні.

– Сьогодні, будуючи нову українську школу, ми шукаємо нові педагогічні технології, шукаємо шляхи, що дадуть нам можливість зацікавити дітей в навчанні. STEM-освіти – це поєднання науки, технологій, інженерії та педагогіки. Основна функція нашого центру – навчити вчителів користуватися сучасними технологіями, щоб вони потім могли зацікавити дітей, – сказала вона.

Голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко переконаний, що центр готуватиме “агентів змін” для нової української школи.

– Це була наша спільна ініціатива і ми радіємо, що нам це вдалося. Початок вже є: прийнята обласна програма щодо створення інноваційних шкіл. Коли ми почали з цим працювати, то постало питання, де має навчатися новий вчитель? Зрозуміло, що школа, де крейда і дошка, – то школа вчорашнього дня. Цей центр буде готувати агентів змін у новітні сучасні українські школи. Віна має велике значення. Ми переслідуємо мету: виховати сучасну, успішну дитину, яка себе знайде в сучасному житті, – сказав він.

На створення і облаштування центру STEM-освіти з обласного бюджету спрямовано близько 1 мільйону гривень.

Голова Черкаської облради Олексадр Вельбівець також повідомив, що наразі йде робота над створенням в ЧДТУ кафедри робототехніки. Кошти на це уже спрямовані на сесії обласної ради.

Довідково зазначимо, що STEM-освіта передбачає інтегроване вивчення наук, технологій, технічної творчості, інжинірингу та моделювання.

Педагоги області отримають можливість опанувати спеціалізовані цифрові вимірювальні комплекси з фізики, хімії та біології, адаптовані під якісно нові можливості навчання. Це надасть змогу вчителям проявляти свої знання у створенні авторських програм з природничо-математичних наук та організовувати науково-дослідну та винахідницьку діяльність учнів.

0 коментарів

Залишити відповідь