Публікації

  • 30.08.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Чи не в кожному іміджевому каталозі розташування Черкас біля Дніпра називають серйозною перевагою і для потенціалу розвитку торгівлі, промисловості, інвестицій. Однак якщо в пересічного черкащанина запитати, чи розвинений в місті та області річковий транспорт, відповідь однозначна: кілька рейсів теплоходом до мосту і назад, човни рибалок та яхт-клуб, де можна орендувати судно погодинно. Щодо вантажоперевезень. На сайті Управління статистики знаходимо інформацію про обсяги перевезення вантажів за видами транспорту. Додамо, що статистики перевезення річками Черкащини пасажирів взагалі не ведеться. У 1995 році статисти зафіксували 358,7 тис тонн “річкових” вантажів, у 2014-му – 36 тис тонн.

    Читати далі
  • 28.08.2018, 15:20 | Сергій Макаренко

    У середу, 22 серпня, частина депутатів Черкаської міськради на чолі з мером провели “таємну” сесію на Чернечій горі в Каневі. «Опозиція» та громадськість були проінформовані про проведення засідання уже пост-фактум. При цьому що мер, що депутати у своїх коментарях серйозно плуталися, визначаючи причини та обставини такого «заходу». Потрудилися місцеві обранці плідно: на першому за два […]

    Читати далі
  • 15.08.2018, 14:50 | Олена Шаповал

    Фотофіксація та єдиний реєстр Як у Чехії та Польщі здійснюють технічний стан авто та чого чекати українцям У вас немає обов’язкового технічного огляду? – дивуються поляки на станції техобслуговування. – А як же ви їздите? Отак вже 7 років Україна сподівається на убезпечення себе та свого авто самами ж водіями, а звична наклейка зникла із […]

    Читати далі
  • 13.08.2018, 12:19 | Сергій Макаренко

    Минулого року на Черкащині кров здав лише 1 % від загальної кількості населення. Загалом в останні роки кількість донорів збільшуватися не поспішає. Одна з головних «стоп-причин» для потенційних донорів – численні перестороги і «міфи», часом безпідставно породжені людською фантазією. Міф з’явився тоді, коли вакуум із незнання древні люди почали заповнювати вигадками-поясненнями. Пройшли тисячі років, і […]

    Читати далі
  • 07.08.2018, 14:45 | Сергій Макаренко

    Черкаська поліція виявила схему вимивання бюджетних коштів, в організації якої підозрює посадових осіб департаменту освіти та гуманітарної політики, а також підприємців товариства «Каштан-Плюс». Зловживання пов’язані з постачанням харчів у дошкільні навчальні заклади. За підрахунками правоохоронців, шляхом завищення цін, проведення безтоварних операцій та уникнення конкуренції на торгах згадані особи завдали міському бюджету збитків на 12 мільйонів […]

    Читати далі
  • 06.08.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Пасажиропотоки через аеропорти України збільшились на 26,0%, – констатує Міністерство інфраструктури. Однак повітряні судна поки що оминають більшість регіональних аеропортів, в тому числі і черкаський.

    Читати далі
  • 30.07.2018, 12:02 | Ольга Ярова

    Поближче до дому, щоб можна було на обід забігти. Так будуть навчатися з вересня першачки. Новий закон “Про освіту”, що набрав чинності 28 вересня 2017 року, допоможе у цьому. Завдяки ньому, освіта, яка застрягла ще в добі Радянського Союзу, однією ногою вже у світлому майбутньому. “Кожна особа має право здобувати початкову та базову середню освіту […]

    Читати далі
  • 25.07.2018, 12:30 | Світлана Спасібіна

    З понеділка в Україні стартувала масштабна операція «Перевізник». Усе – через чорну п’ятницю на українських дорогах. Так у ЗМІ охрестили 20 липня, коли на трасах країни сталися жахливі аварії із десятками жертв.

    Читати далі
  • 18.07.2018, 12:10 | Олена Шаповал

    «Класний моцик, а де в ньому вставляються батарейки?» – відомий жарт фільму «Поліцейська академія» сьогодні втратив відтінок (присмак) фантастики. Із кожним роком на вулицях міст України їздить все більше авто «із батарейками». А постійне здорожчання пального змушує задумуватись про електромобілі навіть найбільших скептиків та любителів гулу двигунів.

    Згідно нещодавно презентованої Міністерством інфраструктури стратегії «Drive Ukraine 2030», частка продажу електрокарів в Україні до 2030 року повинна зрости до 50% ринку. Уже зараз статисти констатують зростання попиту у 2,7 рази. Тож цей пункт стратегічного документу можемо оцінити як реалістичний.

    Окрім того, в МІ розраховують на відкриття заводів із їх виробництва. Також в міністерстві сподіваються на будівництво в Україні Tesla Gigafactory з виробництва акумуляторних батарей та сонячних панелей. Ці завдання однозначно для нас є більш амбітними.

    15 років тому у Чехії власника одного із перших електрокарів запитували: «Це ж скільки треба кабелю, щоб їздити на такій машині. У вас вистачить?» – пригадує Яромир Марушинец, нині він очолює Асоціацію електромобільного промислу в Чехії. Якими ж «електрокарними» питаннями задаються сьогодні як у Європі, так і в Україні та як скоро авто із двигунами внутрішнього згорання іменуватимуть «ретро» – читайте далі в матеріалі.

    Читати далі
  • 06.07.2018, 13:25 | Олена Шаповал

    Українське майбутнє та польська реальність: як реформують транспорт у Черкасах та Жешуві Міжнародні автобани, вакуумні поїзди Hyperloop, неолайнери, 50 аеропортів, морське єдине вікно, єдиний квиток для громадського транспорту… Такі амбітні результати перелічені у транспортній стратегії “Drive Ukraine 2030”, яку місяць тому схвалив Уряд. «Ми навмисно ставили високі цілі, які наразі здаються недосяжними. Але щоб схопити […]

    Читати далі