Небезпека пасажирських перевезень: ДАІвці, перевізники та активісти шукали винних

13.08.2015, 23:00

Кожен має відчувати особисту відповідальність, – саме таким лозунгом була просякнута зустріч черкаських ДАІвців, підприємців-перевізників та представників Громадського Формування “Черкаський Автомайдан”. Що варто зробити, аби пасажирські перевезення в місті стали безпечними? Винних та відповідальних за правопорушення і намагалися знайти під час брифінгу.

– Культура водіїв – це те, що одразу кидається в очі, але, на жаль, вона на Черкащині не найкраща, – розпочав розмову т. в.о. начальника УДАІ УМВС України в Черкаській області Олег Ткаченко. – Мені дуже прикро бачити і в пресі, і в житті, як водії черкаських маршруток нехтують не лише правилами дорожнього руху, а й елементарними правилами етики. То водії грублять, влаштовують перегони на вулицях, то кондуктори недоброзичливі з пасажирами.

На підтвердження вищесказаного тимчасовий головний ДАІвець області продемонстрував присутнім відеоролик, на якому зібрали найзавзятіших водіїв-порушників черкаських маршруток.

Не дотримуються безпечної дистанції, рухаються із відчиненими дверима, розмовляють по телефону, тримаючи його в руці, зупиняються у недозволеному місці, проїжджають на червоний сигнал світлофора – все те, чим найчастіше грішать водії.

– За участю маршрутних транспортних засобів від початку року трапилося 37 ДТП, що на 16 більше, ніж того року. У результаті – 16 постраждалих громадян, 8 – травмованих та 1 людина загинула, – підсумував невтішною статистикою Олег Ткаченко.

Пан Ткаченко на свій захист додав, що ДАІвці відтепер виконують сервісну функцію, перевірити приватні транспортні підприємства вони теж не в змозі – діє мораторій.

11897106_1696006827301928_1669591587_n

Після перегляду відеоролика продовжив обговорювати безпеку руху член ГФ “Черкаський Автомайдан” та новоспечений член виконавчого комітету Черкаської міськради Роман Ганзевич.

– Найстрогіший контролер має сидіти всередині нас, кожного водія. А до водіїв маршрутних транспортних засобів вимоги ще більші. Питань багато і до водіїв, і до власників, ми їх систематизуємо, входимо в контакт і з водіями, і з власниками, і з владою. Хтось відгукується, а хтось ні. Надалі ми будемо більш жорсткіше діяти, в межах повноважень громадського формування. Маю надію, що спільно з ДАІ нам вдастся навести порядок. Громадськість зараз – рушійна сила перетворень, – рішуче заявив Роман Ганзевич.

Проте конкретних “жорстких дій” він так і не озвучив, зауваживши, що всі роботи здійснюються на громадських засадах, без ресурсу діяти більш ефективно поки що можливості немає.

Дісталося доручення від автомайданівця і представникам ЗМІ, ті в свою чергу мають частіше нагадували водіям, що від них залежить життя пасажирів.

11850977_1696006787301932_744603926_n

Присутній на брифінгу в.о. начальника Укртрансінспекції Олександр Бичек теж висловив масу претензій. Незадовільне облаштування зупинок, режим праці водіїв надто напружений, вони сплять по декілька годин на добу. Обурив інспектора і зовнішній вигляд водіїв, мовляв, певний дрес-код таки має бути.

Чимало питань до зовнішньої реклами на транспортних засобах, особливо до тонованої плівки, вона небезпечна як для водія, так і пасажира.

– Якщо будуть зауваження до нас з боку перевізників, будь ласка, звертайтеся, – додав Ганзевич.

11857753_1696006777301933_846604491_n

Проте зауважень від перевізників довго чекати не довелося. Виступив директор ПП “Медіт-Сервіс” Сергій Діский. 

– Куди дивиться влада, коли нарешті зроблять дороги? Які ж будуть транспортні засоби, коли яма на ямі. Зупинки не облаштовані, на Сєдова зупинка і зразу дорожній перехід, люди йдуть, затори, карманів немає, багато питань до дорожних знаків… Те саме на площі 700-річчя, в районі “Д”. А що інспекція зробила для цього? Ви вмієте тільки критикувать і по вокзалам бігать, – емоційно висловився Діский.

Всі шляхи привели до представника управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міськради Віталія Москаленка. Він визнав, що у деяких моментах департамент недопрацьовує, зокрема, щодо зупинки на Благовісній, яка фігурувала в “порушниках” на відео.

– Щодо зупинки на Благовісній, на відео видно, що маршрутки зупиняються на пішоходному переході. Часково – це вина водія, але і наше недопрацювання тут є. На цій вулиці знак “Автобусна зупинка” не встановлена, хоча і визначена. У двотижневий термін разом із ДАІ виїдемо на місце і встановимо знаки, – говорить Москаленко.

Після обговорення інших нагальних питань щодо знаків, зупинок та ремонту доріг, засідання завершилося: перевізники задоволені, що їх почули, а ДАІвці та автомайданівці, що їх побачили.

11855472_1696006867301924_1225558994_n

 

 

 

0 коментарів

Залишити відповідь