Більше ніяких “Є на вихід?”

Чомусь перевізники розійшлися після того, як не підтримали вартість проїзду, хоча далі розглядалося не менш важливе для них питання – проведення конкурсів на майбутні перевезення та затвердження типового договору.

Я внесла пропозицію доповнити договір ще пунктом про обов’язок перевізників зупиняти автобус на кожній зупинці громадського транспорту по маршруту, а за порушення цієї умови – штраф. Пропозиція підтримана виконкомом. Отож у майбутньому точно не буде “є на вихід!?”, а мовчки зупиняться на кожній зупинці.

Щодо тарифу

Я бачу можливість говорити про підняття лише тоді, коли перевізники погодяться внести зміни до своїх договорів та прописати собі такі обов’язки і відповідальність, які дадуть людям комфорт і їх повний контроль.

І головне – без шантажу. Коли перевізник зрозуміє, що тариф залежить від якості, тоді їм буде тариф, зокрема мій голос. Але не в такий ультимаційний спосіб, як зараз.

Людмила Бордунос, заступник міського голови

Джерело: Фейсбук

Статті від автора

3 коментарів

Залишити відповідь

  • відсутність бейджа.. ппц… та я жодного разу бейджа не бачила ні на водієві, ні на кондукторі

    • Ну це закономірно, що ви не бачите бейджа на водієві, бо він сидить попереду і спиною до вас. А от на кондукторах не раз бачила, що то Валентина, або Лариса. Тільки від цього легше не стає – зупинки не оголошують, грубіянять, коли робиш зауваження за надто довгі стоянки біля базару або на “Черемушках”. А от не зупиняли автобус і не раз – то було! №20 біля Річкового порту. Кондуктор не спитала, а я не стояла біля дверей, от і повезли мене далі. На зауваження отримала “по перше число”!

  • “б) неоголошення зупинок” – а їх хтось оголошує?

    “в) простій на зупинці більше встановленого часу” – і де ж штрафи на маршрути, що по Смілянській їздять? Вони там всі по десять хвилин мінімум на базарі стоять!

    “г) відхилення від маршруту та графіків руху на маршруті” – покажіть хоч один маршрут, який би не порушував нахабно графік!

    “д) зупинку [..] далі, ніж 0,5 метра від краю проїжджої частини дороги” – знову-ж таки, вони НІХТО у кармани не заїжджають!

    “ж) неналежний санітарний стан” – ахахахахахаха.

    Яка різниця, що там буде написано в цих договорах? Все одно перевізники їх не дотримуватимуться, і нічого їм за це не буде. Навпаки, чим нахабніше порушуватимуть, тим більше маршрутів отримуватимуть – як ото Чарз-Авто.