Архіви: Лонгріди

  • 05.09.2018, 12:03 | infomist

    Системність та врегульованість важливіші за кошти, – чеські експерти із транспорту Продовжуємо знайомитися із європейським транспортним досвідом. Чеський Брно місцеві фахівці називають зразковим з точки зору концепції транспортної системи – маршрути відточені до дрібниць, по курсуванню трамваїв можна звіряти годинник, у нічну пору доби містян забирають автобуси, а для людей із обмеженими можливостями облаштували спеціальний […]

    Читати далі
  • 03.09.2018, 12:30 | Сергій Макаренко

    Для більшості черкащан поїздки на «Чорний континент» обмежуються «попсовим» Єгиптом, що за досить помірну ціну пропонує сервіс, який у рази перевищує аналогічний на вітчизняних курортах. Андрій, який до цього року жодного разу не був за кордоном, вирішив не обирати проторений багатьма шлях і пішов ледь протоптаними стежками центральної Африки, зустрівши на шляху природні красоти, екзотичних тварин і привітних місцевих жителів.

    Читати далі
  • 30.08.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Чи не в кожному іміджевому каталозі розташування Черкас біля Дніпра називають серйозною перевагою і для потенціалу розвитку торгівлі, промисловості, інвестицій. Однак якщо в пересічного черкащанина запитати, чи розвинений в місті та області річковий транспорт, відповідь однозначна: кілька рейсів теплоходом до мосту і назад, човни рибалок та яхт-клуб, де можна орендувати судно погодинно. Щодо вантажоперевезень. На сайті Управління статистики знаходимо інформацію про обсяги перевезення вантажів за видами транспорту. Додамо, що статистики перевезення річками Черкащини пасажирів взагалі не ведеться. У 1995 році статисти зафіксували 358,7 тис тонн “річкових” вантажів, у 2014-му – 36 тис тонн.

    Читати далі
  • 15.08.2018, 14:50 | Олена Шаповал

    Фотофіксація та єдиний реєстр Як у Чехії та Польщі здійснюють технічний стан авто та чого чекати українцям У вас немає обов’язкового технічного огляду? – дивуються поляки на станції техобслуговування. – А як же ви їздите? Отак вже 7 років Україна сподівається на убезпечення себе та свого авто самами ж водіями, а звична наклейка зникла із […]

    Читати далі
  • 08.08.2018, 12:04 | Єлєна Щепак

    “Більше за кермо не сяду” Як черкащанка проміняла авто на ровер і чому не шкодує про це – Я у свої 40 років почуваюсь дуже класно! На дієтах не сиджу і у спортзалах не пітнію, – говорить черкащанка Світлана Задоровська. Опісля зізнається: свого часу таки мала абонемент у спортзал, проте швидко попрощалась із ним, зрозумівши, […]

    Читати далі
  • 06.08.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Пасажиропотоки через аеропорти України збільшились на 26,0%, – констатує Міністерство інфраструктури. Однак повітряні судна поки що оминають більшість регіональних аеропортів, в тому числі і черкаський.

    Читати далі
  • 18.07.2018, 12:10 | Олена Шаповал

    «Класний моцик, а де в ньому вставляються батарейки?» – відомий жарт фільму «Поліцейська академія» сьогодні втратив відтінок (присмак) фантастики. Із кожним роком на вулицях міст України їздить все більше авто «із батарейками». А постійне здорожчання пального змушує задумуватись про електромобілі навіть найбільших скептиків та любителів гулу двигунів.

    Згідно нещодавно презентованої Міністерством інфраструктури стратегії «Drive Ukraine 2030», частка продажу електрокарів в Україні до 2030 року повинна зрости до 50% ринку. Уже зараз статисти констатують зростання попиту у 2,7 рази. Тож цей пункт стратегічного документу можемо оцінити як реалістичний.

    Окрім того, в МІ розраховують на відкриття заводів із їх виробництва. Також в міністерстві сподіваються на будівництво в Україні Tesla Gigafactory з виробництва акумуляторних батарей та сонячних панелей. Ці завдання однозначно для нас є більш амбітними.

    15 років тому у Чехії власника одного із перших електрокарів запитували: «Це ж скільки треба кабелю, щоб їздити на такій машині. У вас вистачить?» – пригадує Яромир Марушинец, нині він очолює Асоціацію електромобільного промислу в Чехії. Якими ж «електрокарними» питаннями задаються сьогодні як у Європі, так і в Україні та як скоро авто із двигунами внутрішнього згорання іменуватимуть «ретро» – читайте далі в матеріалі.

    Читати далі
  • 06.07.2018, 13:25 | Олена Шаповал

    Українське майбутнє та польська реальність: як реформують транспорт у Черкасах та Жешуві Міжнародні автобани, вакуумні поїзди Hyperloop, неолайнери, 50 аеропортів, морське єдине вікно, єдиний квиток для громадського транспорту… Такі амбітні результати перелічені у транспортній стратегії “Drive Ukraine 2030”, яку місяць тому схвалив Уряд. «Ми навмисно ставили високі цілі, які наразі здаються недосяжними. Але щоб схопити […]

    Читати далі
  • 02.07.2018, 13:46 | infomist

    На пляжі “Рів’єра” відпочивальники виявили артилерійський снаряд часів Другої світової війни. Про це у своєму “Фейсбуці” написав речник ДСНС Костянтин Проценко. “На березі Дніпра, коло пляжного комплексу “Рів’єра” знайдено артилерійський снаряд. Хто там відпочиває, пильнуйте дітей, часто на підозрілий території сапери знаходять й інші небезпечні знахідки часів минулих війн. Нагадую елементарні правила поведінки у випадку […]

    Читати далі
  • 29.06.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Чоловіки керують, а жінки обслуговують? Як Україна рухається до гендерної рівності Чи не щодня бачимо оголошення про роботу, в яких шукають жінок-прибиральниць. А чи часто ми зустрічаємо татусів у декретних відпустках? Статистика приголомшує: 87% молодих матерів виходять на роботу раніше закінчення трирічної декретної відпустки. Хтось назве це порушеннями прав. Проте для більшості українців ці факти […]

    Читати далі
  • 31.05.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Ставка на інтенсив та пошуки європейських партнерів, – як живе ткацька фабрика на Черкащині Ковдри, матраци, рушники, кухонний текстиль, продукція для дітей та ще низка виробів черкаського виробництва мандрує багатьма країнами.На Стеблівській прядильно-ткацькій фабриці працюють більше двохсот людей. Зараз обладнання працює не на повну потужність, адже у зв’язку із військовими подіями на Сході, підприємство почало […]

    Читати далі
  • 14.05.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    «Історія пам’ятає лише переможців» Черкаська мільйонерка розповідає, як заробляє на покері Банкір, підприємець, ІТ-бізнесмен… Перше, що спадає на думку, коли читаєш загаловок списку мільйонерів. Однак до цього рейтингу потрапила і 25-річна черкащанка, яка донедавна вчилася у місцевому виші на викладача англійської. Ольга Єрмольчева – черкащанка, яка вже встигла стати всесвітньо відомою у вузьких колах – […]

    Читати далі
  • 07.05.2018, 12:00 | Світлана Спасібіна

    Погрози, жорстокі методи фізичного насилля, катування струмом та навіть застосування зброї і ґвалтування. У системі правоохоронних органів ще й нині існує така жахлива практика з метою отримання зізнання, інформації про деталі вчинення правопорушення або ж покарання. З 2012 по 2017 роки національними судами було ухвалено лише 160 вироків за статтями 127 (Катування) та ч.2 ст.365 (Перевищення влади або службових повноважень) Кримінального кодексущодо працівників поліції та міліції. Ця цифра у десятки, а то й сотні разів нижча від реальної кількості таких випадків.

    Читати далі
  • 30.04.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Тясминський каньйон: “перевтілення” за європейські 7 мільйонів «Не було туристів – не було проблем. З’явилися туристи – з’явилися й проблеми». Такими словами починає екскурсію Тясминським каньйоном директор Кам’янського літературно-меморіального музею Пушкіна і Чайковського Олександр Мушта.У сучасному світі сільського туризму та маркетингу лише природньої краси недостатньо, треба дати не тільки видовищ, а й забезпечити гостей комфортом. […]

    Читати далі
  • 30.03.2018, 12:15 | Світлана Спасібіна

    2,5% населення країн Європейського союзу є донорами. У Черкаській області – лише 1%.

    Читати далі
  • 19.03.2018, 12:00 | Сергій Макаренко

    В ідеалі це має бути оновлене явище, позбавлене ореолу корупції, що остаточно дискредитувала перевірки транспорту в «нульових» роках. Обов’язковий технічний огляд повинен повернутися в нашу країну, увібравши досвід держав-членів ЄС

    Читати далі
  • 14.03.2018, 12:00 | Олена Шаповал

    Якість продукції та чистота грунтів. Черкаську органіку можна знайти на полицях європейських магазинів Без пестицидів, синтетичних мінеральних добрив, регуляторів росту та ГМО…У Європі не один рік неабияким попитом користується органічна продукція. Чи не в кожному закордонному супермаркеті можна знайти окремі відділи, а почасти й окремі маркети із органікою. Дорожча, але безпечна та якісна.Тоді як вітчизняний […]

    Читати далі
  • 28.02.2018, 12:00 | Світлана Спасібіна

    Компанії, які працюють у сонячній енергетиці, називають цей напрямок перспективним, в Обеленерго засвідчують цифрами попит на сонячні електростанції, а їхні власники кажуть, що це хороша інвестиція. Першу приватну сонячну електростанцію зареєстрували на Черкащині у 2015-му році. Тоді господарств-електростанцій було всього 6, уже наступного року – 35. Нині енергію сонця на Черкащині генерують електростанції 82 домогосподарств і 5 підприємств. Також на стадії підписання у «Черкасиобленерго» перебувають два договори.

    Читати далі
  • 19.02.2018, 14:10 | Олена Шаповал

    Європейські інвестиції та нові виробничі потужності Ткацьке закулісся черкаської та вільнюської фабрик Два виробництва у двох пострадянських країнах. Одні – експортують продукцію до більш як 30 країн світу. Інші, попри періоди банкрутства, зуміли знайти свого покупця. Литовська ткацька фабрика “Audėjas” після розпаду Радянського Союзу змогла не лише пристосуватися, а зайняти лідерські позиції у європейській ринковій […]

    Читати далі
  • 16.02.2018, 12:00 | Світлана Спасібіна

    За останні два роки в Черкасах суттєво збільшилися обсяги робіт із термомодернізації багатоквартирних будинків. Минулоріч на роботи спрямували понад 25 мільйонів, тоді як у 2016-му ця сума була вдвічі меншою. Нині ОСББ отримали чимало інструментів та можливостей для втілення необхідних заходів, які фінансово підживлюються як державними, так і місцевими програмами. Однак, за словами експертів, цього недостатньо.

    Читати далі