“Черкаси – столиця літа”: у мережі згадали слогани, які місто так і не отримало (фото)

02.08.2016, 10:26

Черкаський журналіст і краєзнавець Борис Юхно у своєму “Фейсбуці” оприлюднив світлину із варіантами слоганів міста, які свого часу розроблялися для сувенірів.

13879273_259293734458050_6299497839574872171_n

“Колись для сувенірної продукції розробив кілька ескізів зі слоганами. Ідея тиражування Черкас заглохла, а продукт залишився”, – написав Юхно.

Відзначимо, що ідея з “туристичним брендом Черкас” з’явилася в міській раді взимку 2012 року. Тоді навіть було проведено конкурс на найкращі варіанти, але далі справа не пішла.

0 коментарів

Залишити відповідь